torsdag 15 september 2011

i just can´t get enough.


Mycket engelska för tillfället, hehe. Ingen aning om varför. Oavsett, I just can´t get enough av att göra armband. Jag är helt besatt just nu. Får den ena idéen efter den andra och vill bara skapa, fler och fler, mer och mer.

Flätat är jag svag för just nu, i allt ifrån inredning till golv till stickade tröjor till armband. Love it! Så självklart måste jag fläta lite armband av mocka att bära till alla möjliga plagg och tillfällen.


Detta gjorde blev klart för ca tio minuter sedan. Riktigt snyggt kring handleden och jag blev så nöjd (hehe, skrytis, men visst är det kul när man skapar nåt med egna händer, från sin egen fantasi, och blir lika stolt som en tupp?). Det flätade armbandet med döskallar fick fint namnet mocca marries sculls :).

En annan ny juvel :). Bronsfärgad fjäder i en enkel svart läderrem. Och visst är jag tvungen att döpa mina smycken, bara för att det ska verka aningen mer unikt :). Light as a feather! 

Vill Ni köpa mina armband så gör Ni det i min smyckesblogg, eden jewels for fun.


Kram/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar