söndag 4 september 2011

dagens mamma och pappa.

 Ibland köper jag udda plagg i udda syfte. Denna gången kunde min blick ej slita sig från dessa vita pumor på ett mörkblått linne. Djurmönstrat i vassare tappning. Syftet med linnet, bortsett från att jag tyckte det var riktigt snyggt, var att Aston kommer gilla det. Hehe. Och visst tyckte han linnet var fräckt. "Ååååh! Du har också en tigertröja nu mamma, som jag". Söta unge. Vill du också roa ditt barn så hittar du plagget på TOP SHOP :).
 Otroligt sköna och snygga till allt. Också från TOP SHOP, 499 om jag minns rätt.

 En annan favorit :). Min fina sambo. Han hatar att vara med på bild (jag smygklickar då och då) trots att han blir ganska bra på dem ibland. Här står han i vår hall framför våra inramade killar i enkel tee och jeans. Precis så basic som en man kan vara och ändå vara otroligt snyggt klädd.

Hålet på benet är pricken över iét kan jag tycka :).

Du är, oavsett outfit, världens bästa pappa i mina ögon, bara så du vet!

Söndagen bjuder på lite avslappnad lek i solen samt middag hos svärföräldrarna.


Önskar Er en härlig söndag/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar