lördag 10 september 2011

lördagsfint.


 Hade jag haft en ipad hade jag haft den i en cover filt från P.A.P. Fin! Köp den HÄR. Doftljus från H&MKajsa Cramers fina skålar. Den vackra bilden på flickan fann jag HÄR. Fin!

 moa og kaffekoppen inspirerar som vanligt. Precis i min smak.

Vinterboots från EMU. Dom vill jag bara ha.

 Ombloggad plansch som är så fin i all sin enkelhet. Guide to Manhattan.

Jag trivs med stjärnor nu och gillar mitt hemmagjorda läderarmband med silverstjärna jättemycket. Gillar du också stjärnor och vill ha ett likadant? Kolla in min smyckesblogg för mer info och beställning.

Här hemma har Aston varit magsjuk men är nåt så när på fötterna idag igen. Extragnällig bara. Det blir en lugn dag med återhämtning och lax med rostade rotfrukter till middag. Mums!

Ha en mysig lördag/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar