söndag 2 oktober 2011

ett dop och ett oväntat bröllop.

Igår var vi bjudna på dop till lilla kusin Molly (ovan ser Ni den fina inbjudan vi fick). Men i kyrkan fick vi veta att det även var en vigsel mellan föräldrarna, alltså mellan Sambos bror H och hans fina tjej L. Ååååh, det var så fint! Knappt ingen visste. Töserna i fina spetsklänningar och brudparet så otroligt vackra. Lycka. Fina och betydelsefulla låtar med underbara texter spelades av en duktig tjej med gitarr och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Kämpade verkligen vill jag lova för jag ville inte förstöra sminket :). Så otroligt kul att få ha varit med om detta. Tack, tack, tack och grattis! Grymt besviken på mig själv dock som glömde kameran i all hast :(.
 Doppresent från oss till Molly. Mailegkaniner med söt vagn och ett fint kort.

Nu svävar man lite på rosa romantiska moln här hemma (ger halvdolda pikar till Sambo om giftermål och smekmånad :))! Och snart svävar jag vidare till Väla med vännen Emma för en heldag av shopping och snack. Ska bli så roligt! Tänk att få prova ett par jeans i godan ro, eller att få provat jeansen överhuvudtaget. När man har barnen med så orkar/hinner man aldrig prova och det slutar med att plagget hänger på en galge i garderoben, oanvänt, för att det visade sig inte passa alls. Och vilken småbarnsmamma har tid att åka och byta :)?

Ha en skön söndag. 

Kram/Jennifer

1 kommentar:

  1. God morgon Jennifer! Men åhhh vilken överraskning med en vigsel! Så roligt! Vilken fin doppresent, så sött. Hoppas ni hade kul på Väla, blev det några nya jeans? KRAM Malin

    SvaraRadera