fredag 11 november 2011

en döskalle på skåpet.



Hoppas jag inte skrämde livet ur Er nu bara! För visst är den skrämmande :). Min nya kompis döskallen som även sparar pengar till mig. Kan Ni tänka Er. Japp, det stämmer, det är en sparbössa! En väldigt snygg sådan, eller hur? Jag hittade den i Birmingham, men det positiva är att det var på Urban Outfitters och den butiken hittar Ni både i Göteborg, i Stockholm och Malmö med om jag inte minns helt fel. Samt HÄR, och Här har Ni döskallen i grått och vitt också! Bra va?

I barnrummet, i sovrummet eller på ett skåp i köket :). Så cool!

Och ser Ni? Ny färg på skåpet. Vitgrå, med benämning på vit. Jag blev så otroligt mycket nöjdare. Förr var det ljust grålila och inte alls snyggt.....

Nu ska jag inte se Idol. , för Landskroniten Jonas Olsson och även vår vän spelar från start i Fotbollslandslaget idag och det kan man inte missa :).

Ha en underbar kväll!

Och tack för idag Malin med familj. Jättemysigt att ses igen!!!

Kram/Jennifer

2 kommentarer:

  1. Jättesnygg!!! Fint tips. Jag är också lite pånyttförälskad i döskallar just nu.

    Mmmm, ang. önskelistan till våra små pågar. Visst har deras morsor väldigt lika smak, hihihi.

    Goo Jonas, förresten...

    Hejsvejs. Kram.

    SvaraRadera
  2. Tack själv Jennifer!

    Så kul att få komma och hälsa på dig och barnen i ert fina hem. Jag gillade verkligen ditt hem, svarta väggen i Astons rum blev så bra, alla fina detaljer överallt och ert sovrum var så mysigt! Och söta barnen, när vi kom in och snälla Aston säger till Filip, "kom, jag har massor av bilar", bättre välkomnade kunde inte Filip få.

    Trevlig helg vännen!
    KRAM Malin

    SvaraRadera