söndag 13 november 2011

nytt i smyckesbloggen.


Eller nytt och nytt, Ni har ju sett det x-antal ggr innan :). Oavsett, jag tjatar vidare, "I´m odd" i silverpläterat material samt halvädelstenar finns att beställa i min smyckesblogg nu.

"I´m odd" i äkta silver (925) kommer inom kort men går att förbeställa via mejl (edensmycken@hotmail.com) och priset kommer att ligga på 245 sek/st.

Och, hate to say it, men lite prishöjningar på vissa armband har också hänt, inte många kronor dock. Förlåt, men kom fram till att det tog längre tid än jag trodde (fin tid från familjen mm). Och vill jag fortsätta göra smycken, vilket jag såå gärna vill, så måste jag gå plus...men bara lite så klart....:).

Så ja, nog tjatat om smycken för idag tycker jag :).

Nu blir det ett glas rött och mys med barnen innan sängen kallar. För barnen då. Jag och sambo ska se film och fotmassera, som vanligt :).

Kram/Jennifer

2 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina smycken du gör!
    Wow..
    Jag var förbi Kajsa och skickade med en liten hälsning till dig bara.
    Fotopapper,öhh?

    kram igen

    SvaraRadera
  2. Så fint Jennifer...
    Klart du ska gå plus...hallå inget är gratis. Definitivt inte när det tar tid från familjen. Och jag tror inte det stör ngn...dina smycken är ju såå fina:)
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera