fredag 4 november 2011

paris i en glaskupa.

 I Birmingham stötte jag på en Muji butik och blev salig över de små träleksakerna. Fast leksak och leksak, jag tyckte de var helt underbara inredningsdetaljer och ville inte dela med mig till barnen riktigt än. Delar av Paris står därför under en glaskupa i köket. Fiiint tyckte jag!

Det blev lite New York också och att hitta en plats åt dem i hemmet blir inte svårt. I kontoret....I fönsterkarmen.....Hade kunnat tänka mig mycket mer från Muji. Både till mig själv, till barnen och att ge bort till jul.

Och julen ja, den är snart här. Dags för mycket internetshoppande and I Love it :).


Ha en härlig fredag/Jennifer

2 kommentarer:

  1. Oj vilka fina vill ha :)!

    SvaraRadera
  2. Så lustigt! Har gjort exakt samma sak hos mig! Köpte parisklossarna i våras och ställde dem under en glaskupa. Ångar att jag inte köpte NY, och nu hittar jag dem inte längre på Muji, Åhlens.

    SvaraRadera