onsdag 9 november 2011

"pop"pis barnkläder och huntersockar.

Barnkläder va! Det är helt sagolikt roligt, aningen mer speciellt än vuxenkläder tycker jag. Vet inte varför....Svaret kan vara så enkelt som att tjejer (vissa, inte alla) gillar oftast små söta saker.....Gärna minivarianter av saker som man själv gillar att ha på sig.

Jag spanade in PopupShops nyheter hos Oii igår, brukar handla de flesta barnkläderna härifrån faktiskt (sååå snabb leverans!), och himmel vad fina plagg. Precis i min stil....Jag hade definitivt kunnat bära några av plaggen själv (i min storlek då, inte så snyggt annars ju :))....






 För Er som gillar Hunter så har även Oii börjat sälja dessa till barn och vad är inte bättre än ett par rejäla gummistövlar nu till höst??? Aston bär inget annat än gummistövlar nu! Och blir det för kyligt om tårna finns det även Huntersockar av fleece att köpa till. Perfekt!!!


Nähä hörni. Jag har inte tid att sitta här egentligen. Jag har ett skåp att måla och en crazybebis att ta hand om :).


Så snart jag fått tid dyker mitt I´m Odd upp i bloggshoppen i äkta silver så för Er som var intresserade, håll utkik :). Bästa julklappen kan jag tycka hihi blink blink!


Kram/Jennifer

1 kommentar:

  1. Vilka fina barnkläder.Gillar inte de där alldeles för "pluttinuttiga" som man ser så mycket på barnkläder nu.. Nu har jag ju inga barn själv men :)

    SvaraRadera