söndag 18 december 2011

the winner.

33 tävlandes.
11 stycken med 2 lotter.
44 lotter totalt.
Slumpgeneratorn avgjorde igen.
Nummer 32 i ordningen kammade hem vinsten.
Räknar uppifrån och ner. 
Varje person med 2 lotter räknar jag två gånger.

Sådan.

Grattis till Mrs T aka Minna Tannerfalk med bloggen med samma namn!!!

Mejla mig din adress till etthornaveden@hotmail.com så kommer ett diskmedel från L:A BRUKET, ett par silverörhänge med stenar i rökkvarts och ett klassiskt förkläde från Georg Jensen på posten.


Tusen tack till alla som tävlat!

Så kul!!! Och tack för alla fina ord :).

Var ju meningen att tävlingarna skulle dyka upp varje advent framtill jul, men jag har helt enkelt inte hunnit få ihop det :(.
Kasst, men man hinner visst inte allt man vill.

Men jag tror bestämt att jag drar igång en ny tävling i dagarna så håll utkik :).



Kram/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar