onsdag 4 januari 2012

beauty beauty and.....bullshit.





pictures via bubbelsoda. picture 2 via moa og kaffekoppen.
åååååh.
jag får en orgasm i hjärtat, eller är det kanske i hjärnan....eller är det kanske någon annanstans.
kan man uttrycka sig så i en blogg :)?

sk-tsamma.

vackert är det oavsett hur fult jag uttrycker mig.

jag kan inte få nog.
av att sätta ihop bilder :).

(och för er som undrar så gör jag bildkollagen i photoscape (på bildsidan). enkelt och så blir det väldigt bra....tycker jag).

idag är jag ensam med barnen igen.
sambo är tillbaka framför maskinen.

nu gäller det att visa vad jag går för.
räcker mitt tålamod hela vägen?
ända till fredag sen kväll?

jag ska ge med mig mer.
att uppfostra gör man nog bäst om man får sitt barn att förstå.
och, som jag sa, släppa lite på reglerna.
de regler som jag tror gäller.

bullshit.

mina regler gäller bara i mitt huvud.

andas, andas, andas.

och så blir det en fika och lite lek hos en vän.

blir nog en bra dag!



ha en fin dag/jennifer

1 kommentar:

  1. det blir nog en kanon dag ska du se!! och kika gärna in och tävla hos mig :)
    KRAM!!!

    och ja man får prata så på bloggarna.. det är ju det som gör DIN så bra ;)

    SvaraRadera