onsdag 25 januari 2012

a mix.

bara en mix av lite bilder jag tagit i veckan.
vårigt vacker blomma på soffbordet.
ett hopp om vår trots bitande kyla utanför fönstret.
kl 6.10 stod man och skrapade bilrutan för fullt imorse.
frusen och sjukligt trött.
ni vet, där gruskänslan i ögonen försvinner först efter lunch om ens då.


fjärilar i kontoret.
vardagsrummet i solskenet häromdagen.
peppande fraser på väggen.
"lugn du hinner" :).


älskar allt!
bild via riazzoli.
älskar denne killen och hans bror mer.
vilken känsla.
att träffa barnen efter en lång dag på jobb.
k ä r l e k!!!

spikmattan kallar.

ryggen värker rejält.
inte ett dugg van vid arbetsställningen än.
och inte ett dugg van vid att stiga upp så tidigt och bege mig ut i vintern.

ville mörda min mobil imorse då den ringde vid 5.20.
och frös fast i bilstolen där jag körde i mörkret, i princip helblind, på landsvägen och lyssnade på knappen och hakim och blinkade med helljusen från och till så jag iaf kunde se väggrenen.

imorgon är det första dagen jag och pågarna lämnar hemmet tiiiidigt tillsammans.
inte lönt att sminka sig imorgon alltså.
tårarna efter att ha lämnat pojkarna på förskolan, speciellt den lille då, kommer förstöra spacklet ändå.
snyft :)!


ha det så bra!





stor kram/jennifer

5 kommentarer:

  1. Min älskling det kommer att gå bra, bara du är försiktig på vägen. Om ngr månader o du tänker tillbaka så har du glömt hur jobbigt det var krama alla o du våren kommer snart

    SvaraRadera
  2. Dear Jennifer

    Probably you have more than 200 followers but I really love your inspiring Blog! Elv's gives you a Liebster blog Award. :) Have a great evening!

    SvaraRadera
  3. Fina du! Jag var precis i din situation för ungefär 1½ år sedan så jag vet precis hur det är. Men jag lovar dig att det blir bara bättre. Du kommer känna dig hel igen och kanske inte "bara" mamma, utan Jennifer som också är mamma. Viktig på något sätt och det är nyttigt att få sakna sina små ibland. Hang in there!!

    Eftersom du är en av mina absoluta favoriter i bloggvärlden undrar jag om jag får låna några bilder till min blogg? Man får ju bara inte missa ditt "lilla hörn".

    Kram Kristin

    SvaraRadera
  4. I give you the liebster blog!
    Je ne me lasse pas de venir ici...
    SO chic!
    Amorelou

    SvaraRadera