torsdag 12 januari 2012

a white galaxy.

en galaktisk vit samsung galaxy s2 hämtades ut igår.
jag måste ha stannat kvar i 2005 med min slitna sony ericsson från samma år alldeles för länge.

vad e´ detta?
rena kosmiska hightech-phonen.
fattar ingenting.
som om jag inte hade nog med min nya systemkamera och alla dess tekniska krusseduller :).

men trots svårigheter att förstå mig på mobilen/mini tv´n/datan/nintendot/cd-spelaren/kameran så är den bra snygg.
sånt gillas.
och jag kan ju ta foto på den :).
sånt gillas mer.
guld, vitt, vitt och lite mer guld.
i sommarpresent från jobbet fick jag ett pocketogram.
hmm.
glömt använda det framtill häromdagen och klickade på guccikrigen som påstods vara väldigt bra.
och visst var boken även lite snygg :).
tack jobb.
söta bambi blev uppkastad på bordet av miominiman.
och mamman gillade.
söt.
mio har känsla alltså.
nu börjar vi närma oss tidningshögen på byrån i hallen.
vitt där med.
fint.
och snart ser ni....
....ja.
mobilen igen, jag vet :).
men snygg....
som sagt.
men bilden till höger menar jag.
aaah!
vad tycks?
gamla träspegeln blev vit.

vild chansning.
jag trodde på svart in i det sista.
sedan hade jag ingen svart färg hemma.
var nällad värre.

hittade en vit burk.
och så var det bestämt.
white it is.

det blev ganska bra.
ljust, fräscht.

ni får se fler bilder en annan dag.


nu kallar inskolningen och mer gnäll från miominiman.
nä, han gillar det sådär.
:(.




kram/jennifer

2 kommentarer:

  1. Men vilken fin blogg du har. Hit kommer jag tillbaka!

    SvaraRadera
  2. hang in there! snart är han en dagiskid med rutinerna fastetsade och vinkar så glatt till dig, i promise. ha den finaste dagen, kram! mini

    SvaraRadera