onsdag 15 februari 2012

bara bilder och en trött mamma.

den här klänningen i spets är en dröm.
hittade den på zara förra sommaren.
längtar tills jag får bära den igen...
till mina slitnaste converse :).



bara bilder.
från idag.
det blev ingen powerwalk :).
jag skyller på snön!
men snart så.
jag behöver verkligen röra på mig.

hejsan!

en hyfsat bra dag.
trött nu må ni tro :).
mkt snor, mkt bärande, mkt gnäll.
alldeles för lite sitta ner, andas djupt, tänka.
ungarna är iaf på bättringsvägen och imorgon blir det jobb.
farmor kommer hit och passar barnen så de får vila upp sig rejält och slippa stökförskolan.

aston är kass på att äta.
mager är han :(.
oroligare än oroligast är jag.

men jag tror barn är så där ibland.
inte sant?
det kommer perioder där dom äter mer än vad man själv gör.
och sedan perioder där dom petar i sig 6 makaroner och en halv macka på en dag.

men visst blir man orolig?

tack för tips om ram till min paris-affisch förresten!!!!
ska bli kul att få upp den här hemma.
så fin och precis vad jag vill ha just nu!
lite paris.
men vet ni.
det blev stockholm i vår.
vi har bokat en weekendresa nu.
bara jag och sambo.
lyxhotell och härliga stockholm.
l ä n g t a r!


kram på er/jennifer

8 kommentarer:

  1. här är en trött till ..
    men lite piggare, ~ &
    mer inspirerad genom Dina
    sköna bilder .

    armbandet med stjärnan
    fastnade jag för, ~ vad är
    det för nåt’? :)

    allt gott & kram av ork
    till Dig, hannah

    SvaraRadera
  2. p.s
    försöker hitta en
    mail-adress till Dig
    [är lite borta så det
    är alldeles möjligt att
    jag inte ser den! :)]

    Du får jättegärna
    maila mig om armbandet !

    SvaraRadera
  3. ooo så mysigt med Stockholm.
    Och trist med sjuka barn.
    Icke ätande barn är ingen fara.. mina har alla hållt på så där.. men ja lite orolig blir man ju .. men det kommer och går.
    Ta hand om er mitt i alla snor, gnäll, bärande och kärlek!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Dom där ungarna och mat. Vi har lite samma problem med våran 6 åring..... :-(

    Älskar älskar din spets klänning. Tänk om jag kunde hitta en sån till mitt trädgårdsbröllop i Juni.

    Kram
    Marit

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Inspirerande bilder som vanligt. Härligt ljus och ljuvliga färger.

    När min son var liten åt han enligt mig ingenting. Kändes som om dagarna blev en ända lång måltid och dessutom blev jag orolig. Nu är han äldre och äter allt...sköööönt.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Åhh är sååå trött med, vill ha värme och sol nu!! Vilka fina bilder, klänningen är ju bara för fin!!

    Om ca 2 veckor är det sagt ;) wiii börjar bli nerviiii!!

    Massa Kramar fina fina

    SvaraRadera
  7. Ååååå vilka vackra bilder å underbar inspiration:)

    Önskar dig bästa helgen! Kram:)

    SvaraRadera
  8. Usch, jag är verkligen SÄMST på att kommentera!!! Du bara slänger ur dig det ena fina inlägget efter det andra! Du är vergligen duktig på det här och jag älskar att läsa och titta på allt det fina här inne. Fast jag sällan gör mig hörd....

    Min tid räcker inte till...

    Massvis med kramar till dig fina!

    SvaraRadera