fredag 10 februari 2012

tumblr. favorites och l ä n g t a n.


pics: all via my tumblr. (pic 1 moa og kaffekoppen. pic 8 20 kvadrat. pic 9 vosgesparis. pic 12 stil inspiration.  pics also from wisuellas and riazzolis tumblr.)

friday.
jag jobbar till 14 sedan bär det av till nova en sväng för en hjärtepresent till sambo och sedan vidare att hämta barnen.
jag måste säga att en större och starkare längtan än att hämta dom från förskolan har jag inte upplevt på länge.
man liksom kör med pirr i magen hela vägen hem och bara l ä n g t a r att få krama om sina små änglar.
hårdare än hårt.
sniffa lite på mio.
han luktar så satans gott fortfarande :).
bebisgott alltså.
sedan blir det fredagssnacks.
mio och aston får lite hemmapoppade popcorn framför "shrek 4" (eller är det 3).
och jag smuttar rödvin och knaprar vinägerchips (salt + surt = sant).
längtar vidare efter sambo och efter sovmorgonen som är min varje lördag :) (vi kör efter ta kidsen varannan morgon-schema. piss när mio vaknar 5 och det är ens tur att stiga upp :)).

igår.
hälsade på bodil (min låtsasmormor) som är inlagd på sjukhus!
tänker på dig och håller tummarna....
och längtar tills jag får se dig på fötter igen.

krama era nära extra hårt i helgen.



kram/jennifer

10 kommentarer:

  1. Kram på dig och hoppas din dag blir riktigt bra!

    Malin

    SvaraRadera
  2. kram på er och ha en underbar helg:) Hälsa så himla gott till Bodil med. kram

    SvaraRadera
  3. Visst kan man längta ihjäl sig efter de små!! Finns inget bättre än när
    de kommer springandes mot en. LYCKA!

    Här blir det oxå fredagsmys med popcorn och glass och the Voice.

    Kram på er

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Fint inlägg som A l l t i d! Sköna känslor du förmedlar inför helgen. Själv ska jag börja lördagen med att måla en dörr griffelsvart som du ;)

    Kramar och fin helg till dig!

    SvaraRadera
  6. Härlig inspiration.

    Ja man kan ju längta ihjäl sig av dessa små liven. Det finaste vi har,våra älskade barn.

    Hoppas du får en härlig frédagskväll med dina....
    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Elsker bildene - både de du setter sammen og tar selv! Ha en riktig god helg! Klem fra Heidi

    SvaraRadera
  8. Härlig inspiration!! :)

    Ha en mysig fredag nu jen!

    Kramar Linda

    SvaraRadera
  9. vackra rara du, önskar dig skönaste helgen. kram mini

    SvaraRadera
  10. Jaaa. Mammakärleken, det finns inget starkare. Fin helg på dig! Kramar

    SvaraRadera