lördag 14 april 2012

12.04.14.





pics: 1, 2, 4 and 6 via tiefgang tumblr.

pic: my own

lördag.
äntligen.
utvilad.

tänkte printa ut den randiga konsten ovan.
fin.
fast att måla den själv hade ju varit det ultimata.
vågar man prova?

önskar mig en ny kontorsstol som inte ger mig blåmärken på skinkorna.

hade vi haft ett lekrum hade vi definitivt införskaffat ett tält likt ovan åt ungarna.

gillar frihetskänslan-bilden.

och bilden på tjejen.
faktumet att hon har små bröst tilltalar mig.
vackert....

hannahs bilder.
waooo!
alltid.

nu: en slurk kaffe till.
sedan ska det förberedas för gästerna.
de ska komma redan nu på eftermiddagen så att ungarna får leka av sig.

det blir tapas till förrätt.
oxfilé med ungsrostade rotfrukter, smörstekta champinioner och baconröra, melonsallad med valnötsolja och vitlökssås till huvudrätt.
och en tallrik med olika minidesserter och frukt till efterrätt.



vad ska ni hitta på?





ha en grym lördag//jennifer

3 kommentarer:

  1. mmm vad smaskigt det lät :) Hoppas barnen får lekt av sig riktigt ordentligt och att ni får en härlig lördag:) Själv hade jag tänkt åka till backen och kolla på fyrhjulingar som kör något race där men vi får se om jag kommer dit. Har en sur fröken här hemma som inte vill som jag vill. Ha det bäst kram

    SvaraRadera
  2. ....Städa i snöslask i radhusområdet... Känn på den..! :(
    Fin helg till dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Gahh, vad gott det låter! Nu kurra det ordentligt i kistan! Och den randiga bilden=vill ha!
    Ha en finfin lördag!

    SvaraRadera