fredag 13 april 2012

i´m not smoking anymore.


sources via my tumblr.

jag kan inte slita mig ibland.
från tumblr´s och pinterests.
att sitta och suga i sig all inspiration.
allt vackert....
att genom bilder uttrycka min insida.
hur jag mår just i denna stund....

jag blir varm inombords.
brännhet på ett bra sätt.
som när man ökar temperaturen på vattnet när man duschar.
sååå skönt.

beroende?
ja, jag har visst hittat mitt sätt att få kickar.
förr rökte jag.
sedan åt jag alldeles för mycket sött :).
och jag har haft alldeles för stort bekräftelsebehov.

nu behöver jag ingenting.
mer än inspirationskickar.
och min kamera.
att få skapa kontraster som kittlar i magen.

jag pussar mina barn och min sambo så mycket mer nu :).

kanske inte bara tack vare mina inspirationskickar men tack vare att jag mår mentalt så mycket bättre.
och det har jag många och mycket att tacka för.



jag hoppas att jag kan ge er några kickar då och då :).
ni ger mig massor i alla fall...



ha en grym fredag och låt turen vara med er trots dagens datum :).





kram//jennifer

3 kommentarer:

  1. ja jäklar vad bloggar och bilder är befriande för själen, för såna som oss.
    ta hand om dig.
    kram

    SvaraRadera
  2. ljuvligt! Både bilderna och att du mår mkt bättre! Bra att sluta röka. jag har med gjort det, saknar det ibland men oftast inte. Är också helt galen i fotografi. tror jag blivit det nyligen, jag vet inte vad det är men det ger min energi och utrymme för drömmar.. Ha en underbar helg o tack för inspirationen. Kram!

    SvaraRadera
  3. I love it how honest you are and tell what you really feel. I respect people like you! I'm far more careful about how much I "open myself" here in the blog world, I don't even know exactly why. I guess it wouldn't hurt or you wouldn't be judged too much, but that's what I'm mostly scared of.

    Here I go then, learning to be a bit more open: I experienced depression after our son was born too, so I can relate to many of those feelings that you explain. I think this whole world of beauty and inspiration that I found through blogs has helped me a lot on my way to feeling better, as well as writing my own. Even though my blog is just surface most of the time, not that much deep thoughts at all..

    Keep up your lovely work here in this blog!

    SvaraRadera