lördag 26 maj 2012

greyish.


jag gillar alltid grått.
köksgrått.
min marmormortel jag ärvt av farmor.
älskar den.
marmor är jag extra svag för just nu.
globalknivarna är både snygga och vassa.
och pukkas teer är naturliga och goda (och fina att se på :)).
grått i mios rum.
och en grå klätterapa i trappan upp till vårt sovrum :).
blommor i vardagsrummet.
mors dag i ära.
japp.
ska man få blommor i det här huset får man se till att köpa dom själv :).
och så en grå soffa :).


nu bär det av till skumpa och spaljé och deras bakgårdsloppis med en vän.
ska bli skitkul.





önskar er en härlig lördag!







kram//jennifer

7 kommentarer:

  1. Jättefint grått! Ha en mysig dag!

    SvaraRadera
  2. Snygga bilder och jättefint med grått, kram

    SvaraRadera
  3. Hej Jennifer,
    Har några gånger lyckats komma till din fina blogg och tänkte att det är på tur att lämna ett avtryck.
    Hoppas allt är bra med dig och dina fina familj?
    Kram Amra (La- vän)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej amra :)!
      tack för avtrycket :). blev så glad.
      det är jättebra. hur är det med din?
      hoppas nu du se att jag svarat :).
      kram//jennifer

      Radera
  4. Super fin inspiration som vanligt och grått är ju grymt fint!! Håller med :)

    Hoppas du har en fin helg sötis! KRAMMM

    SvaraRadera
  5. Är också svag för grått.Superläckra bilder.
    kram

    SvaraRadera