torsdag 24 maj 2012

vinnaren och lördagens loppisevent hos skumpa & spaljé.


än en gång, tack vare slumgeneratorn (gillar den grejen skarpt) har vinnaren av grymmaste loppisboken samt ett heläkta svart knut utsetts.





grattis tjejen.
galet va?



men jag svär vid min farmors grav att det blev så.
många undrar om jag fifflar men ack nej.
då hade jag inte kunnat sova om natten.
och det vill jag mer än gärna :).





och ni som vill få en superdos av bästa loppisen med utvalda möbler och annat vackert så ska ni besöka 
skumpa & spaljé på lördag den 26/5.
 mellan kl 10-14 dukar dom upp med loppisprylar, stora och små, och dom erbjuder 50 % rabatt på utvalda varor från butiken. 
 där väntas även fint besök av ida magntorn som signerar sin nya bok ”från loppis till salong”.

och så kommer helena åkesson-liedberg från sthål och presenterar sitt nya porslin som har premiär ”bohemisk brukskeramik för vardag och fest.
älska keramik!


butiken skumpa & spaljé håller öppet som vanligt 10-14
och har så otroligt mycket fint.
 bland annat mina favoriter tove adman och l:a bruket.
gudomliga växter och krukor, art prints och vaser med mera, med otroligt mycket mera.
dessa tjejer har verkligen stenkoll.




vi ses väl där???





kram//jennifer



3 kommentarer:

  1. Hi Jennifer! Like you know... I really love your blog so I have chosen you for a Liebster blog award! Congrats :)

    SvaraRadera
  2. Hittade din blogg och det fina armbandet genom en annan blogg och jag blev lite kär i armbandet! Säljer du såna? Skulle gärna ha ett sånt i min samling.

    Finfin blogg också! Kram

    SvaraRadera
  3. Hurra! Ibland ska man ha tur, tusen tack fina du! Det här blev onekligen en riktigt fin start på dagen!

    Kram

    SvaraRadera