måndag 4 februari 2013

my work space.



egentligen är den ganska rörig min work space.
eller den ger inte det här minimalistiska uttrycket som jag gillar så mycket.
men ska jag vara helt ärlig så är funktionen desto viktigare för mig när jag sitter här och arbetar.
vill ha mycket nära till hands och synligt.
är det inte synligt så är risken att jag glömmer det väldigt stor :).
inspiration behöver jag också tillgång till och att då ha en vajer och pappersklämmor lite varstans löser det problemet.
jag byter ut inspirationsbilderna allteftersom helt enkelt.
vajern i koppar tillverkade jag själv med hjälp av snygga kopparspik, en koppartråd och koppargem som finns att hitta på byggvaruhus och hobbybutiker.
skrivbordet är vårt gamla köksbord från ikea.
det funkade bra här och jag behöver mycket yta när jag paketerar smycken.
stolen är också från ikea och är faktiskt väldigt skön.
dock så skall jag investera i en bättre kontorsstol med hjul på fötterna så snart jag får pengar till det.

hays about a chair hade suttit fint.
fast om den är skön vet jag inte.
någon som har erfarenhet?

nu blir det jobb för hela slanten.
många smycken att skicka iväg i veckan.
bokföring och webbdesign samt en hel drös av mejl skall besvaras.
ser framemot allt :).



ha en fin dag!




kram//jennifer

7 kommentarer:

  1. Such an inspirational space you have, wow!

    SvaraRadera
  2. Väldigt fint och inspirerande!

    Nu har jag bloggat om bla ditt finfina armband :)
    http://ladythirty.blogg.se/2013/february/lady-thirty-gillar.html

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Håller med, Supersnyggt!
    Och jag tror de är bra att ha lite kreativt kaos när man ska skapa!
    Inte för att de ser ut som ett kaos. Men du förstår vad jag menar va?
    Älskar väggfärgen, vad är de för nyans?

    /A

    SvaraRadera
  4. Så skall det se ut när man är kreativ, lite rörigt, kaotiskt men artistiskt, visar att du har den där konstnärliga ådran.............

    SvaraRadera