torsdag 7 februari 2013

spring fashion.


@jenniferlevau

hope.
cos.
acne.

elin kling visar min smak i nya styleby#15.




lite smått besviken på mini rodini detta året.
njä.
sett det förr liksom och tröttnat lite på deras mönster och färger.
men jackan!
hell yey.
den hade jag gärna sett aston och mio skuttat omkring i i vår/sommar.
men hmmm.
hur ofta hade dom använt den må tro :)?

byxorna.
jag säger bara byxorna.
till en nedstoppad cool tee, med eller utan tryck, eller ett linne.
ser en tee med ett rosa neon tryck på ;).
ihop med gladiator sandaler eller sportiga gympadojor.
ja, jag säger då det.
om jag bara haft en tös :).



blir inte mycket bloggande nuförtiden.
har så otroligt mycket att göra att jag vet knappt vart min röv sitter.
men fy tusan vad kul!
min webbutik är under konstruktion och nu lär jag mig det också. 
svinskoj!


snart dyker det upp med smycken i min shop så håll utkik.
för att se hur dom ser ut besök min instagram @jenniferlevau.





kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar