söndag 10 mars 2013

morning snapshots.



växter.
jag behöver växter i våra fönster.
jag lyckas ta dö på allt :).
snart skall det dock ske en viss förändring här i vardagsrummet.
hoppas jag hinner med att få allt klart innan solljuset blir alltför skarpt.



måste ta tag i att lära mig min kamera och mitt nya objektiv.
skaffa mig känslan liksom.
det är inte ofta jag använder kameran egentligen.
men jag skall försöka göra det lite oftare.
så jag lär mig.
och jag tycker ju det är sanslöst skoj.

.........................................................

jaja.
nog om det.
idag blir det jobb.
igen.
är så otroligt långt efter tack vare det som pågått de senaste veckorna.
nu blöder jag bara lite och imorgon skall jag dubbelkolla hos gynekologen att allt står rätt till.
hoppas!

i veckan planerar jag att öppna min butik dessutom.

en del smygtittar på mitt sortiment kommer ni få.
en det glimtar på ett nytt klädesmärke som jag fått äran att vara den första med att sälja kommer dyka upp i bloggen.
alltså. så sjukt snyggt!
jag och skaparen paulina gjorde en cool photoshoot med barnen och några av bilderna publiceras här och på paulinas blogg i morgon, troligtvis :).


back to work.



ha en mysig söndag!



kram//jennifer


1 kommentar: