torsdag 10 oktober 2013

news and bubbles.



1. ball vase.
2. kruka green house.
3. ball vase.
4. paperbag ljuslykta/vas.

äntligen kom lasset från serax och må tro att jag gick bananas då jag packade upp godbitarna.
allt är så mycket vackrare in real life.
paperbag lyktan gjorde mig knäsvag.
och självklart catherine lovatts design.
ja, allt jag hade beställt var över förväntan.
och jag kunde inte hålla mig utan slet fram lite bubbelplast och lekte några timmar med kameran och med redigering.
det är väl kanske det jag brinner för mest trots att jag egentligen har alldeles för mycket att lära kring allt detta.
en kurs eller tio i både fotografering och styling hade jag inte tackat nej till.
kanske någon gång....i framtiden.

1. rosa pyramidvas 150 sek.
2. via pinterest.
3. catherine lovatts ljusstakar och skålar 150 sek/st.
4. ball vase 45 sek.

denna veckan har varit hektiskt i övrigt.
tempot var högt på blodcentralen i måndags och hela tisdagen gick åt möte på nya blodcentralen i malmö samt kvällsjobb på blodcentralen i landskrona.
sena kvällar och inget utrymme för någonting alls.
huset är kaotiskt milt utryckt.
tvätthögen enorm.
golvet täckt av grus.
leksaker överallt.
kontoret ska vi inte snacka om och vårt sovrum...ja, jag säger då det.
bokföring väntar idag (ligger så efter) + smyckestillverkning, städning, packa/skicka ordrar, svara på mejl, och duscha!
ojdå.
säg mig då jennifer.
varför ödslar du tid på att blogga :)?
jo. i like it.
ska dessutom försöka klämma in en lunch (lagad) och att städa/röja det värsta.
äsch.
det får ta sin tid och att stressa upp sig är det värsta man kan göra.
och vet ni.
bara för jag gnäller här at jag har så j-vla mkt så betyder inte det att ni inte får lägga HUR MÅNGA ORDRAR som helst :).
för de har jag alltid tid för.
och blir alltid, för varje orderpling i mejlen, så sanslöst lycklig.
verkligen superglad.

jag vet precis vart jag fick inspirationen bubbelplast ifrån.
om inte från självaste sign magazine och moa och holmberg.
mina minimalistiska idoler :).


och varför mina bilder i bloggen fortfarande ser gryniga och konstiga ut orkar jag inte bry mig om :).


ha en superfin dag!!


+++++++++


kram//jennifer

1 kommentar:

  1. Så snyggt jennifer, du har så bra känsla och dom nya bilderna är fab :) Heja dig!! kramar

    SvaraRadera