torsdag 3 oktober 2013

spear necklace and a glass diamond.

spear necklace i sterlingsilver med ett enkelt spjut och med en 60 cm lång och 1 mm tunn kulkedja med lödat springlås i nacken.
betongdiamanterna är poppis och jag har lagt upp möjligheten att förbeställa i j. levau shop.
nu väntar jag bara på leverans från bloomingville men beställning är gjord. både på betongdiamanterna och marmordiamanterna.
cover magazine har alltid klockrena reportage och jag tröttnar aldrig på just detta.
tjejen är fantastiskt vacker, och stylingen sen.
spear necklace.
nyhet i j. levau shop.
idag levererade artilleriet.
bland annat glasdiamantvasen ni ser på bilden.
maah.
snyygg!
onödig pryl, jag vet.
suck.
men ibland kan onödiga prylar vara det som behövs för att få en på ett bättre och framförallt estetiskt lugnare humör.
ni finner diamantvasen HÄR men leveranstiden, den är lång.

@jenniferlevau.

nu ska jag dricka te. igen.
alltså.
jag är så himla frösen och jag spänner mig i hela kroppen.
måste slappna av!
relax te hjälper mig nog med detta :).
skitgott by the way.
i samma klass med pukkas detox te som jag vet nästan alla älskar.


++++++++++++++++++++++++++++++++



kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar