lördag 16 november 2013

eames dsr + goat skin and 20 % off.


blev som sagt magiskt förälskad i kombon helsvarta eames och getskinnet från bloomingville som äntligen landade i lager.
skinnet var lenare, glansigare och mjukare är jag väntat mig.
jättefint med andra ord.
lampan köpte jag på merci i paris när jag var där i maj.
ångrar nu att jag inte köpte fler.
hade velat ha dom (två-tre st) på väggen i köket.
för se hur jag gör när vi väl får pengar och tid till att helkakla väggen ovanför diskbänken.
inget stänkskydd/bara målarfärg var ingen hit för er som planerar att ha det :).
bruna fläckar från diskstänk som inte går bort pryder nu, ett år senare, en större del av väggen.
suck.


och för er som gärna lägger slantar på er och era barns smaklökar och hälsa (smart där!) så har jag just nu (sista dagen imorgon 17/11) 20 % på all min mat och dryck.
uppge koden ILOVEECO i varukorgen och rabatten dras automatiskt vid checkout.
välkomna!





kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar