torsdag 14 november 2013

our white floor and some shop shots.


hejsan!

det var inte igår :(.
trist det här.
att inte ha tid till bloggen som jag gillar så mycket.
men fick till ett litet inlägg nu och hopplock av diverse bilder.
hoppas ni gillar :)!


vi bestämde ganska så hastigt för att äntligen förändra golvet i vardagsrummet.
från att ha en väldigt ful och gulnad ekparkett fick vi ett helvitt golv.
tanken var dock inte alls ett helvitt golv från början utan jag önskade ett vitbetsat golv där trästrukturen fortfarande fanns kvar.
blekare, ljusare men med en visuell träkänsla.
men vi gjorde fel och fick istället lägga på en golvfärg.
jag kanske inte är helt nöjd och drömmer fortfarande om mitt vitbetsade trägolv.
men visst blev det otrolgit mycket snyggare.
det blev det verkligen.
ska leta i arkiven och ge er före efter bilder en dag.
under bordet ska vi snart placera en snygg matta för att ge en liten murrigare och varmare känsla åt rummet.



det har droppat in massor av nyheter i j. levau shop i dagarna.
och jag försöker mig på att styla till en ny banner.
jag kanske skulle satsat lite mer på julkänslan som börjar bubbla i magen på en men jag tror jag avvaktar några dagar till.
inväntar lite mer julfint så när det väl landat så blir det fotonöje igen.
gillar verkligen fotograferingen och saknat den massor nu när tiden inte räckt till.
men ska jag vara helt ärlig så räcker den inte till nu heller.
mitt liv är helt galet just nu och jag försöker få ihop det bäst jag kan.
letar efter en mer bestående lösning dessutom.
en lösning som kan minimera det trista jobbet och maximera det jag älskar.
tror jag fick ny om en supergrej igår så bör lolla upp det lite mer.

när tiden räcker till :).



by vorstins härliga och SÅÅ JAG-prints finns nu i shoppen.
fick syn på marjons verk via emmas designblogg för en tid sedan och kunde inget annat än att falla som en fura.
hantverk när de är som bäst.
läs mer om by vorstins verk HÄR eller HÄR.


kus je black, ball vase, calebas bottle vase, lovatts grå ljusstake och coin necklace (snart i lager).
tidningen är style by´s senaste och jag älskar stylingen och reportaget.
som oftast när det kommer till elin klingstyle by.
halsbandet ovan är också på ingång ihop med ett likadant i silver.
coin necklace.
med eller utan stansning.
den perfekta julklappen, inte sant ;)?


well well.
dags att hämta ungarna.
imorgon är det j. levau shop arbete igen och bokföring står högt på listan.
men självfallet postar jag era ordrar så fort som möjligt (prio 1, promise).



ha en fortsatt fin kväll.




kram//jennifer

4 kommentarer:

  1. Snyggt stylat Jennifer!! Nu blev jag shoppingsugen IGEN! ;) Den runda vasen är ju sååå fin.
    Och vita golv! Förstår precis vad du menar. Har ljusa trägolv uppe och helvitt nere. Snyggt, men det krävs lite mer jobb för att få till den där mysiga känslan. :) Kram kram

    SvaraRadera
  2. Beautiful, love this pictures, so inspiring... great post Jen.

    SvaraRadera
  3. your floor has become so beautiful... it looks amazing!!! love this beautiful styling... and its beautiful stuff ;-)) Have a great evening! hugs

    SvaraRadera
  4. The floors look great and perfect styling as always!

    SvaraRadera