lördag 3 september 2011

my loves around my neck.

 En nyköpt tröja på matsalsbordet kan vara riktigt fint trots att den inte går att äta :). Tröjan är från TOPSHOP och jag blev kär i den svarta rosetten i nacken.

Ett halsband med små silverbrickor märkta med mina älsklingars första bokstav i namnet. R, A och M. Brickorna fick jag märkta av bloggvännen Maria som även gör namnsmycken till försäljning. Tack snälla!

 Armbanden har jag själv gjort. Jag har fastnat för trollsländor och vad är då inte bättre med en trollslända runt handleden att beundra lite då och då under dagen. Stjärnor är en annan favorit, speciellt tillsammans med svart läder.
Men idag är det inte läge för stickat. Den får hänga i garderoben till dess att det riktiga kylan kommer. Jag längtar lite faktiskt.....Höstens färger, de tända ljusen om kvällarna, att mysa runt i stickat. Det längtar jag till....

Ha en mysig lördag!

Vi ska röja bort trädgårdsmöblerna i trädgården, göra hemmabakat pizza och bara vara vi, my loves and me :).


Kram/Jennifer


2 kommentarer:

  1. Vilken snyggo tröja!
    Kan bara hålla med dig vi har grymt lika smak:)

    Ny snygg blogg, Super snygg e den!

    Ska genast ändra i följarlistan!

    Kram och trevlig helg fina du

    SvaraRadera
  2. Du gör inte smycken med sådana märkta silverbrickor? Jättefint var halsbandet och så gillar jag ditt armband med stjärnan! :)

    SvaraRadera