onsdag 5 oktober 2011

långkjol med tee eller stickat.

 Jag hittade en svart långkjol på Indiska för 299 kr. Långkjol tycker jag är himla snyggt och väldigt bekvämt. Luftar liksom samtidigt som man slipper raka benen, hehe. Jag bär min nya långkjol till en sliten tee från H&M´s herravdelning.
 Och tillsammans med mitt bruna flätade mockaarmband med en benvit döskalle på. Döskallen fungerar som en knapp och man "knäpper" döskallen i en ögla. Smart va :)? 

Stickat och långkjol är också en skön kombo. Lite avslappnat sådär. Men jag hade nog velat att kjolen skulle varit aningen skirare och lite genomskinlig i tyget. Då hade kontrasten till den stickade tröjan blivit komplett, eller hur? Tröjan är från TOP SHOP förresten.
Självklart får Conversen hänga med ett tag till. Funkar super till en kjol för att tagga ner det feminina lite.

Så det får bli en dagens trots att det är en gårdagens :). Nu har vi precis kommit hem från den här goa tjejen och hennes underbara ungar efter en del lek, bus, fika och bra snack. Har Ni det oorganiserat hemma (som vi oftast har :)) så bjuder Malin och hennes fina blogg på en hel del vettiga och organiserade tips. Grymt bra! 

Ha en fin dag/Jennifer

1 kommentar:

  1. Hej fina Jennifer! Så roligt att ses idag! Dina barn är små stjärnor, Aston så fin och snäll, Mio så underbart söt och go! Och jag gillar dig massor! Tack för dina snälla ord. KRAM Malin

    SvaraRadera