lördag 26 november 2011

tidlöst.

Jag fick upp ögonen för armbandsuret igen. En tidlös accessoar egentligen men jag hade glömt av den helt och hållet. Och jag hade ju redan en drömklocka i gömmorna. En stilren grej från DKNY. Bara nya batteri som saknas. 
En klocka får bli dagens julklappstips....Ja, jag har ju haft några tips innan (smått ironisk) och jag kan ju inte sluta nu. Nu när man behöver dom som mest menar jag :).

Armbanden är som vanligt hemmagjorda och lite smått maskulina just nu, just the way I like it :). 
Nu ska det röjas här hemma och pyntas vidare. Bland annat skall en gammal julgransfot sprejas svart.
Hoppas dock på att få
barnfritt här en stund så det blir något gjort.


1:a advent
imorgon och Ett hörn av Eden firar det med en egen adventskalender.
Sååå, titta in imorgon och var med och tävla vettja :).¨


 Njut Lördagen!!!


Kram/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar