måndag 12 december 2011

todays sweethearts.


Jag tror ett skratt från mina barn förlänger mitt liv.
Nä minsann, jag är säker på det.
Bilder från idag.
Mio äter kex i köket.
Så söt, så koncentrerad :).
Barnen badar efter kladdig lunch.
Mamma friserade dom för ett gott skratt :).

Nu har jag fixat och trixat inför morgondagens tävling.
Tänkte slå på stort nu när så många var med sist och tävlade.
Är Ni redo :)?

Något grymt från L:A BRUKET, de perfekta smycket till Nyårsfesten och något helhett till mannen ligger i potten!

Såå vänner, håll utkik imorgon ;)!


Ha en härlig kväll!


Kram/Jennifer

6 kommentarer:

  1. Jo visst gör man det.. skönt att skriva av sig ibland och uppdatera vänner och familj som finns på andra ställen i världen :)
    tack så jätte mycket för bilden! :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Lika söta som alltid!
    Vilka fina granar man ser i bakgrunden också.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Sötisar:-):-)

    Snart så ses vi

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Jennifer! Så söta och glada små kids, underbart.

    Å vad roligt med en ny tävling. Och kul att du är med i min tävling, namntavlorna är sååå fina!

    Trevlig kväll! KRAM Malin

    SvaraRadera
  5. Vilka sötnosar!
    Vad spännande det låter. Kikar in imorgon då!
    Ha en fin kväll
    Jannike

    SvaraRadera
  6. Helt underbara....fina barn har du Jennifer!!♥
    Kram Malin

    SvaraRadera