torsdag 12 januari 2012

två dagens.

naw :)!!!
jump jump. bild tagen med fokus för rörligt objekt :).

bara två dagens.
eller, räknar man i bilder, så lite fler :).
Aston och Mio, the Minirodini fanatics :).


nya tag imorgon.
nu ska jag verkligen försöka att inte utstråla oro.
känns inte som jag gör det. men vad vet jag :).

och jag är en barnmagnet. 
varför vill alla ungar komma till mig? 
sitta i knät, läsa bok, bära, leka, rulla boll, snyta, torka kralla.
är oro så magnetiskt :)?



kram/jennifer

3 kommentarer:

  1. Underbara bilder på dina små , gud vad du är duktig, och styrkekram till dig!

    SvaraRadera
  2. Vilken söt hoppbild! Den där ziczac-tröja ä r ju SÅ fin!
    Ha en fin helg! Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Dina kids är så söta! Och så dressar du dem väldigt tufft också ;)

    Nu bloggar jag också här på blogspot (med en viss inspiration från just dig), tyckte det var dags med lite förnying! Och så mycket roligare det var att faktiskt blogga härifrån, så många fler roliga funktioner. Älskar att man kan hålla koll på sina favoritbloggar på ett mycket enklare vis!

    Ha en fin dag Jennifer och lycka till med Mio på inskolningen idag!

    Kram Paulina

    SvaraRadera