tisdag 28 februari 2012

ac is todays oufit.







ac-t-shirten kunde jag inte släppa.
den följde med hem efter malmövisiten i lördags.
mina kompisar höjde på ögonbrynen x antal gånger.
bara en enkel t-shirt ju.
ja, men den är ju bara så jag :).
och trots att det sved lite i plånboken när kortet drogs i kassan så vet jag att jag kommer att använda tröjan i många år. 
till många outfits.
till vardags.
och till fest.

ac t-shirten kommer från acne och jag kommer bo i den.
även när jag bara ska putsa spegeln.
för det ska jag göra nu.
usch!



kram/jennifer

9 kommentarer:

  1. oh! så kul t-shirt!
    & wow for en jättesnygg tjei!
    så fine bilder - LOVEly...

    *kramis :)

    SvaraRadera
  2. Kul! Jag såg NE-tshirten på Väla i söndags. Tyckte den var asball men fattade inte riktigt just då vad NE stod för. Nu förstår jag dock lite bättre ;)

    Tror som du, den kommer du få användning till flera gånger om!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Kanonfin!!!!! Bilderna med!!!

    SvaraRadera
  4. ÄLskar din snygga t- shirt. Hellre få plagg man älskar än massor man gillar. Så resonerar jag när jag köper kläder. Bättre för miljön, plånboken och lyckan när man öppnar garderoben. Kvalitet och kärlek till få plagg känns mycket bättre än lagom känslor till urtvättade massor. Plussen på griffeldörren snor jag rakt av ;) Snyyyygt!

    Kram och fin kväll fina Jennifer!

    SvaraRadera
  5. Lika snygg som alltid! Och fina bilder! Fattar inte hur du alltid kan få till det så bra...??? :)

    Önskar dig och de dina en trevlig vecka!

    Kram Kristin

    SvaraRadera
  6. Den ska få flytta hem hit med ;) står högt på min wishlist!!:) Du e så snygg i den!kramar

    SvaraRadera
  7. psst, vilken storlek tog du i din? och i vilken butik shoppade du den? verkar vara lite bara lite svår att haffa ;) såg den inte på hemsidan bara med de andra två bokstäverna...vill ju ga AC... :)
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Supersnygg!
    Gillar dina bilder, du har blivit så duktig!

    KRAAM

    SvaraRadera
  9. Snygging!! :) har också den och håller med dig! Funkar till det mesta:)
    Vill också passa på att säga tack för dina alltid så vänliga hälsningar, betyder väldigt mycket!
    Kramar på dig och din fina familj!

    du är hemskt välkommen till min nya blog(ar)
    hannasroom.com

    SvaraRadera