söndag 12 februari 2012

efter förskolan-filmen.


lite mer vardag :).

igår, fredag, efter att hämtat barnen från förskolan.
på väg till bilen.
alltid samma visa.
aston är gnällig och vill bli buren.
mio ilar iväg på sitt håll.
har man sett någonting sötare???
en bebis på vift!
ivrig och smått exalterad.
och så min breda skånska på ett hörn.
beklagar.
jag vred mig i stolen här hemma av obehag :).
alltid lika chockerande att höra sin egen röst.
"nääää, så låter väl inte jag heller!!!!!"
alltså.
fel på ljudinspelningen i kameran.
så måste det bara vara :).

nu ska jag fixa till mig!
inför kvällens romans.
göra mig lite småsexig sådär, haha.
puder, smink och parfym.
spetstrosor och strumpbyxor :).
får se vad det blir av det :).



njut kvällen/jennifer

4 kommentarer:

  1. Söööööta små du har! Minstingen vaggar så söt som en ankunge.

    Önskar dig en underbart romantisk och mysig kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  2. ha en kul kväll på tu.
    får väl se om det blir nån brasa ;))
    (fasonen vad du är kul jennifer! Hahahaha!)

    SvaraRadera
  3. Haha sluuuta vad söta de är!
    Lille Mio som tultar runt, med stövlar upp till knävecken - söte! Och Aston som säger "Beeeeera" istället för bära. Shit, SÖTUNGAR!

    Ha en gryyyym kväll nu, du och sambo!
    Duktiga ni är som tar er tid till tu man hand!

    kram

    ps. hatar också att höra mig själv på film. Eller kan det vara så att det är själva skånskan som rent ut sagt blir förjävlig vid inspelning?

    SvaraRadera
  4. email skickat. hade hamnat i 'karantän' ...
    och jaaá, det är influensan jag har haft. sjukt hög feber och så mycket slem och konstigheter i bröstet och huvudet.
    fortfarande helt slut.

    vi fixar det där som du mailat om.
    great!
    kram!
    u.

    SvaraRadera