lördag 18 februari 2012

what makes a saturday so sweet?

detox tea från pukka.
köpte det igår och idag har jag hunnit med tre koppar redan.
otroligt gott.
beroendeframkallande.
dock är kanske tre koppar alldeles för mycket :).
återstår att se hur pass detoxad jag blir.
om det funkar eller inte vet jag inte men värt ett försök.
jag behöver verkligen göra mig av med lite inneboende gifter.
födas lite på nytt tillsammans med vårens knoppar.
detox tea, just those flowers and white books makes my saturday extra sweet.
pic 1 via pinterest (cuccolinas). 2 my own. 3 and 4 tumblr.
att ligga kvar i den här solstrålsbeklädda sängen hade gjort min lördag extra sweet.
men istället dröser regnet ner utanför fönstret och att ligga ner finns det inte tal om.
jag är ju småbarnsförälder :).

pic via tumblr (maisons blanches).
ljusstake av maison martin margiela.
fulfin.
men skapade trots det lite habegär.
finns hos artilleriet.

ha en fortsatt mysig lördag.

barnen hostar ikapp här hemma.
aston är värst.
så synd om honom och ger det inte med sig så blir det läkarbesök på måndag.
mio är hängig han med men inte i närheten av storebror.


nu: en kopp te och kanelbullar (sweet).



kram/jennifer

5 kommentarer:

  1. Tack för fina ord hos mig, jag tycker du är fantastiskt duktig!
    och lyckas så bra med att få till en historia med dina bilder, hoppas ni kryar på er där hemma och får en mysig helg, stor kram!

    SvaraRadera
  2. Mysigt <3 Här hemma har vi samma sjukstuga. Hoppas att ni kryar på er snart och att det blir en kanon helg! kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Stackars Aston! Hosta är inget kul :(
    Hörre du du, den där detoxen ser intressant ut :)
    vart har du köpt den? I en hälsobutik? Att rensa ut alla kroppens gifter låter som något för mig med ;)

    Kram P

    SvaraRadera
  4. Stackars små! Hoppas ni ändå får en fin kväll. Kram

    SvaraRadera
  5. Usch ja, vet precis hur ni har det! Villiam hostar tills han nästan kräks här hemma. Men bara på natten. På dagen är han hur pigg som helst. Konstigt nog... Hoppas ni kryar på er snart.

    Kram

    SvaraRadera