torsdag 15 mars 2012

the bag and me.

stor väska?
eller liten människa?
vad tror ni :)?
väskan har gått runt med mig idag.
inte tvärtom alltså :).
sedan göms den undan i två veckor, bakom presentpapper.
och slits upp av en 29-åring på hennes födelsedag :).

dagens väska med jag alltså.
i min favorittee från självaste herravdelningen/h&m.
virkad kofta/top shop.
skinnboots/topshop.
armband/ett mörkblå knut.
halsband/hemmagjort men med lilla u-stämplade silverbrickor.
och väskan var ju från hope...som sagt.
rymlig men otroligt fin.
blöjor, våtservetter, laptop, sminkväskan, solbrillorna, plånboken, hårborste, extrakläder till mio, arkivmapp, pennor, papper, kofta, sjal......
allt får plats :).
frågan är om jag orkar bära på den :).
men....jag sparar slantar på gymmet om jag kämpar.
vem behöver styrketräna men den väskan...?



kram//väsk...nä, jennifer

(kan man bli tråkigare...nä :))

6 kommentarer:

  1. Väskan passar dig fint även om det nog både är en stor väska och en liten kvinna :) Snyggt ihop!
    Fin silverbricka du har i halsbandet/kedjan. Jag har ett som är väldigt likt, ett Attling, en silverbricka med en 8:a på. Blir påmind om att min kulkedja gick sönder häromdagen. Trist :(
    Ha ett fint veckoslut!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. du är ju störtskön:)) och gud vad läckert knut var i blått <3 kram

    SvaraRadera
  3. fina bilder vännen....

    Fast jag tycker du är finare än väskan förståss ;)

    Trevlig helg på dig

    SvaraRadera
  4. så fint! du, väska, outfit.. :)

    SvaraRadera