söndag 25 mars 2012

emotional mom.

sjukmio.
gnällig och trött häromdagen.
och söt :).




good morning.

igårkväll.
i min ensamhet (snyft :)).

varför berör alltid filmer så mycket mer när man ser dom allena?

jag snyftade lite :).
tänkte på hur jag själv, ofta. 
lägger tid på annat än familjen.
dumt.
korkat.

jag har så otroligt många bollar i luften.
och jag gillar att ha det så.
i really do.
men ibland måste jag stanna upp.
take a day of.
och bara vara.
verkligen v a r a.
med min familj.

inte tänka på hur tvätthögen växer när jag bygger tågbana.
inte svara utan att ha lyssnat till frågan.

idag blir en sådan dag.
jobbet får vänta.
smyckestillverkningen får vänta.
hemmet får vänta.
punkt slut.


eller en sak till.


jag ä l s k a r mina barn och min sambo såååå otroligt mycket :)!!!








njut söndagen med många våfflor//jennifer

2 kommentarer:

  1. vilken tur din R och dina barn har som har en sån oerhört klok och underbar sambo/mamma <3 njuuut av dagen idag kram

    SvaraRadera