söndag 18 mars 2012

gårdagens aston.


dopdags igår alltså.

aston fick bära nya skjortan från zara samt turkos chinos från åhlens.

riktigt charmig den lille killen, eller store måste man kanske säga.
för han ser verkligen lite halvstor ut nu.
oj...vad hände där liksom.
stolt som en tupp är han i alla fall att få vara finklädd i skjorta som pappa.

plåstret?
ja ni, det har blivit en grej.
han skall tvunget ha plåster där trots att "skadan" som han fick för någon vecka sedan är helt läkt (lille figos fel (skämt åsido johanna :)).
jaja, inte värt att bråka om plåstret trots att mamma helst velat ha fina bilder på sin son utan ett lila sådant med aristocats på på kinden :).


nu ska jag redigera lite bilder på gårdagens dop och gårdagens mio :).


en söndag helt i min smak alltså.


vad hittar ni på?




kram/jennifer

1 kommentar:

  1. men sööööööööte då! Gulle-Aston!!
    Så sjukt fin bild, den första. Så mycket liv och vilka härliga färger! Duktig du är på det där med kamera + ljus + redigering (ja, själv fattar jag noll. Tänkte önska mig en kameran så att jag lär mig).

    kram

    SvaraRadera