onsdag 25 april 2012

förlåt och nytt till barnen.



hej!

jag raderade mitt förra inlägg.
det var ett "jag tänkte inte riktigt igenom det jag skrev och gick på hormonhöga känslor".
förlåt.
dumt av mig.
jag ska inte blanda in jobbet i bloggandet.
inte på det sättet i alla fall.
och definitivt inte när irritationen flöt tjock i ådrorna på mig.
förlåt igen.
ska verkligen föröka vara mindre naiv och mer klok innan jag trycker på "publicera".


till något helt annat.
ovan ser ni mina senaste sommarinvesteringar till barnen.
ett av mina favoritmärke popupshop med deras dot tee och ett par helsköna mjukisshorts i grått.
den perfekta sommardagsoutfiten.
sval, skön och cool.
och prickarna på teen kan säkert dölja en och annan jordgubbsfläck :).



såja.
kidsen däckade.
jag snart i koma.
en helt vanlig onsdagskväll med andra ord.



ses imorgon!




trevlig kväll//jennifer


2 kommentarer:

  1. Hej Jennifer,
    förstår tröttheten, hamnar själv i koma typ varje kväll :-) Undra när man kommer orka hålla ögonen pigga en hel kväll.

    Trevlig kväll, KRAM

    SvaraRadera
  2. Fina! Ja, det ät väl dags att börja ladda med sommarkläder.
    Ha en fin dag! //Elin

    SvaraRadera