lördag 21 april 2012

good morning.



mios "bunnyman" (jag älskar denna kanin) i morgonljuset.
fast ett annat morgonljus.
dagens bidrar inte med mycket.
suck!
barnstol från ikea målad i vitt.


jag är vrålförkyld.
haha.
min ohälsa är ganska komisk då den ofta hamnar i centrum.
gnällmaja!
men visst är det typiskt.
vår kvinnoklubbsdag i ära.
jaja, jag får bita ihop...
och knapra panodil.


nu ska det snart relaxas i bubbelpool alltså.
i kärringatrosor i viskos.
för jag kunde inte hitta mina bikininederdelar.
puts väck.
kanske har vi städat undan dom, slängt dom.
hmmm.
så typsikt det med :).






bild via joe.








önskar er en underbar lördag!







kram//jennifer

2 kommentarer:

  1. Du tar så fina bilder Jennifer! Ta en tablett nu och så hoppas vi du mår bättre och kan njuta av relaxen. Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Krya på dig söta du och ha en riktigt fin Lördag du med!

    SvaraRadera