fredag 6 april 2012

a new pair of shorts.




ljuvliga spetsshorts från zara hamnade i min garderob nyligen.
glad är jag för de för de var skitsnygga.

jag kommer bära shortsen till en vanlig ruff tee, silversandaler och en massa färglada armband till vardags.
och till ett lite löst sittande svart transparant linne till fest, med heals alternativt mintgröna ballerinas till fest.
det kan nog bli fint....

på tal om fest.
ikväll blir det lite fest med härliga tjejer.
vi ska till cicci som bjuder på trerätters.
ljuvlig start på påsken med andra ord.
men shortsen lär jag inte bära ikväll.
brrr.

det blir något annat.
kanske jag får tid att klicka några outfitbilder sedan.
det är ju så sällan man gör sig fin så det måste ju dokumenteras och visas upp, hehe.
njaaa.






kram//jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar