torsdag 26 april 2012

the outside.

via planete deco.
inte helt fel!

letar mycket inspiration till vår uteplats.
nu har ju vi ingen balkong men smådetaljer som lyfter och sluter in vår annars alldeles för öppna uteplats efterlyses.

bilden innehåller egntligen inget sådant som jag kunnat använda mig av.

men visst var den fin!
stolarna smakar allra bäst...
hay har ju liknande som funkar lika bra inne som ute.
sugna på dom till köket också!
oh, sugen på alltför mycket just nu :).
löningen som skriker efter uppmärksamhet :).




kram//jennifer

1 kommentar:

  1. Åh, ja HAY-stolarna drömmer jag också om till vår kommande veranda...

    Har du några planer på att knåpa ihop fler Knut förresten? Jag har inte lyckats haffa någon ännu och jag vill så gärna ha en fin Knut.

    Ha en skön torsdag! :)

    SvaraRadera