tisdag 29 maj 2012

bloppis: baby.


hejsan!


jag har funderat ett tag nu.
gillar egentligen inte det här med bloppis.
men sedan funderade jag lite till och kom på att det är ganska så bra.
ni som läser min blogg har kanske ganska lika smak som jag och då faller säkert det jag säljer er också i smaken.

så jag hoppas det gör det.

jag valde ut lite bebiskläder från mios undanplockade lådor.
nu blir det inte fler bebisar i vår familj i alla fall.
lite snyft där.
men varför ska då så fina plagg ligga i en låda och skräpa.

så nu får någon annan ta del av dom helt enkelt.

det är bra kvalitet, alla plagg i gott skick, och de är i en stilren och neutral design.

kolla nedan och hör av er till min mejl (etthornaveden@hotmail.com) om ni är intresserade.
först till kvarn gäller.
samfraktar så klart om det är mer än en grej som faller er i smaken.

benvit body med små svartbruna stjärnor på i storlek 56 från e-sprit.
älskar den!
50
sek.

SÅLD!
ljusblå body med klarblå stjärnor i storlek 62 från hollys.
70
sek.
otroligt bra kvalitet.
detta är astons gamla men har hållit tvätt efter tvätt efter tvätt.

grå bodysuit med blå kanter från hollys i storlek 62.
90
sek.

lite benvit och svartrandig mössa för nyfödd ifrån knuckleheads.
skitsöt och nästan oanvänd för mina pågar hade gigahuvud vid födsel :).
40
sek.

marinblå sandaler i skinn från polarn och pyret i storlek 19.
köpta på tradera förra sommaren och lite skavda framtill.
vilket gör sandaler desto snyggare :).
100
sek.

sötaste shortsen i storlek 3-6 månader.
beiget linnetyg.
50
sek.

coolaste suiten från mini rodini med rött zig zag mönster storlek 56/62 (68 kan jag nästan tycka).
bottenfärgen är svagt rosa.
perfekt sommarkvällar och under overallen i höst.

150
sek.

frakt: 12 sek.



jag kommer dessutom lägga ut ytterligare saker till försäljning (inte bara barnkläder) på ett hörn av edens facebook-sida då och då så vill ni ta del av det så får ni gilla ett hörn av eden här.
ni kan ju ogilla mig sen igen om ni vill :).






kram på er/jennifer

5 kommentarer:

  1. Den översta bodyn med stjärnor är tagen!!
    :)

    //Kristin

    SvaraRadera
  2. Ojojoj så fint! Jag blir ju sugen att köpa fast vi inte ens har någon liten att klä i dem. Haha. Den första med stjärnorna är ju heeeelt ljuvlig!

    Kram fina du!

    SvaraRadera
  3. Tycker bloppis är en bra idé. Man har ju läsarna (...precis som du skriver) som förhoppningsvis gillar en stil ;)) !!! Förresten, lääängesen jag kikade in här. Massor med härlig inspiration. Lägger till dig i min länklista.

    Fin dag till dig och hoppas du blir nöjd med RAR stolen. Jag har själv en röd och bara älskar den. Bra köp!

    Kram Sofie

    SvaraRadera
  4. Hej Jennifer, Jag har mailat dig ang. minirodinisuiten eftersom jag gärna vill köpa den, har det kommit fram måntro, finns den kvar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej julia.
      nä har inte fått ditt mejl :(. suiten finns kvar. så roligt att du är intresserad!
      etthornaveden@hotmail.com. prova igen!
      kram//jennifer

      Radera