lördag 12 maj 2012

new cups.




pics by me.

nya koppar i köket.
arne jacobsens bokstavsmuggar.
A som i aston och M som i mio :).
en magnoliablomma från vår egna buske i en enkel mjölkkanna från granit.
dekorativ tidning från whyred.
dammvippa från hay.
och en bullkåpa i zinknät från granit.

kan ett kök behöva mer :)?



inte för tillfället men om en månad lär jag ha stylat om (igen) ovanpå de hemmagjorda hyllorna med konsoler från indiska...


tror ni inte :)?




idag blir det rolig fotostyling inför en kommande tävling här på bloggen (igen :)).
men visst är det kul...både för mig och för er som får chansen att vinna lite vackra nödvändigheter?
eller är jag tjatig, hehe?




ha en grymt fin lördag!





kram//jennifer

11 kommentarer:

  1. så snyggt.
    Enkelt och snyggt,
    ta hand om dig i helgen. själv jobbar jag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nä ett kök kan onekligen behöva mer, och tävlingar med nödvändigheter kan vi ju liksom aldrig få för mycket av :)

    Tack fina du för att du delar med dig av dig själv och allt vackert och ovackert i ditt liv på bloggen, det inspirerar :)

    Fin dag!

    SvaraRadera
  3. De muggarna är så fina! Både de svarta och de med bokstäver! :-) Ha en bra dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. eller hur :). o ihop desto finare. tack snälla.
      kram

      Radera
  4. Så fina koppar. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack detsamma :)!! fint namn!

      Radera
  5. Jag älskar glaskupan! Vart har du hittat den?
    Kraaam och grymt bra stylat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. åhlens. billig o fin. finns i en större storlek också.
      kram

      Radera
  6. Fint! Snyggt! Jag älskar. Kramen.

    SvaraRadera