måndag 14 maj 2012

p as in....

perfect.
and as in pella :).

vi startar denna soliga måndagsmorogn med bilder via pellas pinterest.
hon skapar magi i min själ alltid.


imorse körde jag glad till jobb i mina nya chanelbrillor :).
förmodligen glad för att solen dessutom sken.
och för att jag sovit mer än tillräckligt.
halvnio slocknade jag igårkväll, med smink och oborstade tänder, och snoozade mig framtill 6.05 imorse.
aaaaah.
välbehövligt.
verkligen...
hur svårt det än är att ge upp egentiden på kvällskvisten så är det värt det, då och då.


så perfekt.
lite som morgonen idag.
kylig men med våriga, kanske till och med somriga inflikar.
och kylig är inte något negativt.
inte för mig.
inte idag i alla fall.
kylan imorse nöp mig skönt i kinderna.
som en ruff massage.
ni vet där man kvider lite av smärtan som egentligen känns så otroligt bra.

så ja.
frukosten är över och arbetet kallar.

vill ni boka tid för blodgivning (om du redan är blodgivare dvs) i lund elle malmö idag så ring 0200-875157.
det är troligtvis jag som svarar :).
och vi behöver blod nu inför kristi himmelfärdsdag.
röda dagar innebär ofta ett gelsare blodlager, ironiskt nog.



ha en superhärlig start på veckan och se framemot ledigheten som inte är så fasligt långt bort.
gött!





kram//jennifer

6 kommentarer:

  1. Fin vecka du med kära du!!! Och ja.. Den är kort :) kramar

    SvaraRadera
  2. den här veckan känns särskilt
    angenäm, då jag bara jobbar
    tis & ons och sen är ledig
    i 5 hela dagar.
    hurra för det säger jag!

    kram på dig.

    SvaraRadera
  3. åh fina bilder. och ja tack för att du finns för mig med.. känns som en vän nu.
    Tack för de fina orden om mina bilder med.
    Du vet att jag diggar dina med ;)
    Nu ska jag försöka hitta på ett blogg inlägg och sen ut i solen.
    Jag? är ledig idag!
    Yeiii!!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. hoppas du får en härligt solig dag jen.

    SvaraRadera
  5. Så fina bilder, i like! :) Hoppas du har en fin dag Jennifer! Själv svär jag åt snöstormen där ute, nu får det fasiken räcka. Kram!

    SvaraRadera
  6. Men du!! Detsamma säger jag bara! :D Kram

    SvaraRadera