tisdag 26 juni 2012

tuesday mood.





via
6. te amo
7. tröttnar aldrig på den bilden/holmberg.


Grått.
Tyvärr är himlen väldigt grå i skåne och det smittar av sig på mitt humör.
lite brunt här och var värmer.
grått och brunt.
lite ruffa kanter här och var.
och kärlek.

så ser nog min dag ut idag.


kärlek när jag får träffa sambo och barnen ikväll igen.
kärlek till pinterest :).
pinterest är mitt bruna och värmer mig då och då.
och kärlek till kärleken <3.
för vad skulle man gjort utan den.....




ha en fin dag och hoppas ni finner er lite värme bland allt det grå.





kram//jennifer

3 kommentarer:

  1. Kom ut på ön till mina kottar igår ... Det är kärlek det!
    Rosa skimmer :)

    Hoppas du får MYCKET brunt inblandat i det grå idag.
    kram
    u.

    SvaraRadera
  2. tjingeling søte jennifer!
    ollala...så vakkert i ditt
    tuesday mood.
    å! ditt rom?? sorry, da skulle jeg
    jo ha linket det på deg..
    elsker det bildet, en favorit -
    & så er det hemma hos deg :)
    ha en fortsatt finfin tirsdag
    ::moaklem::

    SvaraRadera
  3. Tack för att min bild fick vara med i ditt brungrå mood idag. Gillar! Och tokgillar bilderna på samma tema från ditt arbetsrum. Igen!!

    SvaraRadera