söndag 24 juni 2012

yesterdays cutest (part 2).





kunde inte motstå att lägga upp fler bilder på dessa godbitar.
ebba är så otroligt charmig och glad.
hela tiden glad :).

se :).
kladdfia.
man smälter.
(lite sugen på en till, haha).


ah nä.
för här hemma råder kaos.
ungarna är galna, som vanligt.
jag har en puls på 230 och irritationen flyter tjock i ådrorna på mig trots att jag fick 12 timmars sömn inatt.
shit, vad jag sov!
tarminflammationen var extrem igår så det är en stor orsak till övertrötthet.
smärtan är olidlig.
oavsett.
satte mig här för att lugna mitt sinne lite.
ibland har jag svårt, väldigt svårt, att förstå hur man kan skaffa fler en två barn :).

nu ska jag pinna och moodboarda ett tag.
som sagt, för att lugna mitt sinne och fylla på med nytt tålamod.
ge mig styrka :)!







ha en fin dag//jennifer

1 kommentar: