söndag 22 juli 2012

budget tips.

otroligt snygg gardin (emmie jalusi) som nyhet hos ikea.
fick span på den sist jag var där och tanken på den och att ha den i köket har jag inte riktigt kunnat släppa.
hmmm.
från 149 sek.





gillar färgerna och mönstret.
och en notebook är jag ju på jakt efter.
du hittar den hos lagerhaus.

om jag inte har helt fel för mig så har ikea tagit bort sina trälådor från sitt sortiment.
men lagerhaus har infört snygga och liknande sådana i sin butik.
dom kan man göra mycket med!

behöver degskålar.
hållbara och med gummiring undertill.
har en rosa från lagerhaus sedan flera år tillbaka och den är grym fortfarande.
nu vill jag ha fler.
finns i fler färger och i fler storlekar.


aston måste bara få dessa djuriska pennor till att pryda sitt nya skrivbord
åhlens.



kategori 3 alltså :).
budget tips.
jag älskar att fynda fina saker till bra priser.
brukar spara en del jag kommer över via nätet i en mapp på datorn.
men varför delar jag inte med mig?
korkat värre.
men nu så.

har ni fler tips så hojta till.



nu: sofflock efter flera timmar i solen.
så otroligt härligt.
äntligen va?






kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar