torsdag 12 juli 2012

en urtvättad joggingtröja.

photo eva rubinstein.


the ear is so cute.



härliga pinterest.


godmorgon.

en halvgrå himmel.
en urtvättad joggingtröja.
barnen på förskolan.
tankar på att ta en pw men fruktar för regnet som när som helst kan börja smattra.
tvättmaskinen skall igång.
aston kissade på sig inatt.
stackars liten.
han som varit så duktig så länge.
han var mycket ledsen hela morgonen.
aston alltså.
säkert trött.

sista dagen på föskolan idag och sedan sommarlov i hela fyra veckor.
och så är det karneval i stan som för att fira det.

kanske ska ner en sväng imorgon med barnen.
så de får åka lite karuseller, dansa till drill och drull och äta popcorn.
det blir nog kul!




ha en fin dag!






kram//jennifer

2 kommentarer:

  1. Och du kom ut på pw ändå! Bra jobbat!! :) Och gallande mina matvanor, i know. HälsoJennifer har så rätt så. Men jag är medveten och det blir snart bättre. När Ludde kommer får jag nog upp livsglädjen igen ;) MYCKET roligare att laga för två.

    Men idag: Brunris och kycklinggryta. Allt made from scratch (inte riset då...) som jag hittade i frysen från första veckan jag var här. DÅ vart det andra bullar! :)

    Men det är bra du håller koll på mig ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Shit! Deppig jag lät! Förlåt. Gud. Inte min avsikt.
    Gladare idag :-).

    SvaraRadera