onsdag 18 juli 2012

five things.

snyggaste höstdojorna från hope.
nytt runt köksbord/docksta IKEA.
påslakanset från hay/RUM21.
underbara färger.
grymt mönster.
grafiskt men soft.
 en snygg notebook.
denna är från pia wallén och precis i min smak.

nu har jag ju ingen diskbänk i vitgrå marmor.
men denna (också från hay) hade verkligen lyft vårt trista 90-tals kök lite och givit det en marmorerad och efterlängtad ton likt mina nuvarande köksdrömmar.


a new categorie.
eller.
ska börja med det.
kategorier alltså :).
min första.
five things i wish for right now.
och med things menar jag halvt onödiga, övervärderade men otroligt vackra prylar.
de som skapar knip i magen ha-begär ni vet ;).

kanske dyker det upp fler kategorier snart.

känner för att organisera.

är flummigare än flummig ju.
totalt utflippad.
helt craaazy.

hohohaha.

nu skrämde jag er va?
lite för mentalt instabil kanske.

men kategorier alltså.

roliga sådana.


hmm (?).


förslag någon?


vad vill ni jag ska tipsa om?
skriva om?
mooda om?


help me before i go blognuts :).




kram//jennifer

2 kommentarer:

  1. Crazy, nej långt ifrån...du verkar vara en klok kvinna!! Har oxå nät-fantasi-shoppat på min blogg idag. Det känns lite som om man får har grejerna då, för ett par sekunder i alla fall!! Va rädd om dig & de dina.......krams m

    SvaraRadera
  2. Mig skrämmer du inte så lätt, hehe!
    Läste just om bloggträffen, var hittar jag info om den?

    kramen

    SvaraRadera