torsdag 30 augusti 2012

coffee: good or bad for u?


ja, men visst.
så fint.
hela jorden i en varm kopp kaffe.
kaffe ja.
nyttigt eller ej?
fylld av antioxidanter.
noll kalorier.
koffeinet är dock ett gift (förlamar insekter och finns t.ex. i frukters skal).
det ska vi inte ha i oss.
egentligen.
vi dör om vi får i oss 60 koppar kaffe.
eller 30 energidrycker (har dubbelt så mycket koffein i sig än vanligt kaffe).
men just idag gillar jag koffein och vilken annan trött, sliten och sönderstressad mamma gör inte det :)?

via pinterest/PLOW.
bilden ovan gillar jag skarpt.
hade velat printa ut den på matt fotopapper och fäst den på en vägg i köket.
kanske med grått washitejp.....
men bara för ett tag.
för just nu påminner bilden mig om mitt liv :).
otydligt, fläckigt, men vackert på något udda sätt.
som kanske bara jag ser :).


..........................................



jag vill passa på att tacka er alla för stödet ni ger mig.
både här och via instagram.

ni är för snälla!!!


och det är ju faktiskt tack vare den här underbara världen som min kreativitet fått liv.
ett jag som jag gömt och glömt trädde fram.
fortfarande ganska så knackligt och på bara fötter.
men ändå.
l y c k a.





ha en fortsatt fin dag.






kram//jennifer

1 kommentar:

  1. tack för inspirationen, ville bara änska dig en fin helg! Kram

    SvaraRadera