tisdag 14 augusti 2012

kvissle.

bild via stilinspiration.




ikeas nya tidskriftssamlare, kvissle, är galet snygg.
i vitt stål.
aston har två på sitt rum men nu tror jag allt, efter att sett snyggoinspirationen ovan, att de får investeras fler och placeras i mitt kontor.
många!
99 sek för två stycken.
och resten av kvissle-serien är snygg den med.


.............................


imorgon postas de sista armbanden knut och beklagar väntetiden för er som fått just vänta.
jag var visst inte superwoman trots allt :).




nu: bildredigering och packning och imorgon är jag ledig från jobb.
men passar då istället på att jobba hemma, med sådant jag tycker är kul.
för kul att det pirrar i magen på mig är jag tänker på det :).
magen ja.
idag på jobb fick jag känningar i både rygg och mage igen.
f-n skrek jag inombords.
naprapatbesök igen på fredag men kan rygg/mage hålla sig i schack tills dess?
i hope so.
och för er som planerar graviditet.
tänk på att stärka ryggen innan, under och efter graviditeten.
jag ångrar mig satan att jag var så slarvig.
får ju lida nu.
massor.
så som det är med allt.
egentligen.







kram//jennifer

6 kommentarer:

  1. Tack snygging for din input! Uppskattas verkligen!! :) Tog dock bort kommentaren... man vet aldrig vad den kan ha for inverkan pa folk.

    Attsingen, inte bra alls att magen gor ont! Ar det for att du sitter mycket pa jobb? Eller det, i samband med stress kanske? Var radd om dig.

    kram

    SvaraRadera
  2. Forresten. Vet du hur stor volym ni tog hem? Det ar mitt problem just nu... minsta verkar vara 5000 hos de flesta, haha!! Kan se var lagenhet framfor mig. KAOS :)

    SvaraRadera
  3. Min första tanke oxå.. att magen kanske beror till viss del på stress via jobbet?!
    Hoppas iallafall att det inte blir värre.
    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  4. Usch att ha problem med magen är inte kul. Ska själv till en zoonterapeft för att kanske bli hjälpt:)
    Åh då kanske min knut kommer i veckan, längtar så. Ha en bra dag o hoppas magen är snäll mot dig idag.

    SvaraRadera
  5. ok jag är preggo vad ska jag göra för att stärka ryggen?? vad hade du gjort idag med vetskapen om hur du har det nu?? hoppas att magen håller tills fredag lider med dig. men skönt med ledig onsdag :) //Sanne

    SvaraRadera
  6. Hej fina du!
    Hoppas du haft en bra dag.
    Du undrade om våra vänner trivs med de val de gjort, och ja, det kan man nog säga. De har flyttat till mindre och billigare boende, odlar i stort sett alla sina grönsaker själva, har ingen TV längre(de har dock dator och internet), handlar de flesta barnkläderna på loppisar, allt för att kunna dra ned på jobb och vara hemma med barnen mer. Ibland sliter det förstås på, men det får en onekligen att tänka till både en och två gånger...
    Kram Camilla

    SvaraRadera